4 Mart 2010 Perşembe

İlk defa arkadan.

Posted on 23:17 by DeliDolu

Komşumun oğluyla olan ilişkimi daha önce anlatmıştım.Diğer konumu okuyanlar biliyordur.Onunla yaşadığım ilk günden sonra ikinci bi fırsatı bulmuştuk.Evlerinde kimselerin olmadığını telefon edip söylemişti.5 10 dakika sonra kimseler görmeden gitmiştim yanına ve içeri girer girmez dudaklarıma yapışarak öpmeye başladı.Galiba tadı damağında kalmıştı çok ateşliydi tabi bende öyleydim 10 15 dakika durmadan öpüştük.Sonra onun odasına gidip hiç vakit kayıp etmeden soyunduk kucağına oturdum birazda öyle öpüşmeye devam ettik.Sonra amımı geçen günki gibi yalamasını istedim ve yine harika bi şekilde yalamaya başladı.Uçuyordum ben yine ve kısa süre içerisinde boşalmıştım.Boşalır boşalmaz sikini ağzıma aldım ve biraz yaladıktan sonra hemen amıma sokmasını istedim.Bu defa domaltarak arkadan amıma soktu ve yine beni delirtmek için yavaş yavaş sokup çıkartıyordu.Aşkım ne olur hızlan hepsini sok öldür beni dedim.Bu defa çok hızlı gidip geliyordu kasıkları götüme değerek şap şap ses çıkartıyordu ve inanılmaz zevk alıyordum.5 10 dakika arada durarak böyle becermeye devam etti.Ben yine çoktan boşalmıştım ardından oda götümün üstüne akıttı bütün spermlerini ve bi ıslak bezle temizledi.Sonra uzandık bana domaltarak seni becerdiğimde götünün deliği çok güzel duruyordu arkandan yapalım mı dedi.Bilmiyorum daha önce hiç vermedim arkamdan deneyebiliriz dedim.Sonra 69 denilen pozisyonda yalaşmaya başladık ama o götümü yalayıp parmağını sokuyordu.Parmağı bile acı veriyordu girerken.arkamı dönerek aşkım çok acıyor yapmasak olmazmı dedim.Alışınca bişi olmaz deyip parmağını sokmaya devam etti ama deliğim çok dar olduğu için dayanamıyordum.Ben sikini kıvama getirmiştim bu arada sonra kalkıp krem getirdi.Dizlerimi yere başımıda yatağa doğru yatırarak yerde domaltmıştı beni ellerimle götümü ayırmamı söyledi ve kremleyip parmağını yavaş yavaş soktu ardında sikinide kremleyip deliğime dayadı sikini.Aşkım girmicek bu ne olur bırak dedim ama dinlemiyordu beni epey uğraştıktan sonra zorlukla başını sokabildi.Götüm yırtılıyordu sanki çıkar yalvarırım çıkar diye bağırmaya başladım o sadece dayan az kaldı deyip duruyordu.Yavaş yavaş sonuna kadar sokmuştu hepsi içime girene kadar ben ölmüştüm neredeyse hiç kıpırdamadan öylece kaldık bi süre sonra gidip gelmeye başladı ben bağırmaktan bayılcaktım bitmiştim artık o halimi görünce sikini çıkarttı ve birden tekrar kökledi inanılmaz canım acıyordu uzun bi süre çıkartıp çıkartıp soktu.Acıyı ve zevki aynı anda almaya başlamıştım hızlı hızlı gidip geliyordu artık sonra yine köküne kadar sokup öylece bütün spermlerini içime akıttı ben bitmiştim resmen yatağa uzandık o yine bi sigara yaktı.Ben Halsizlik ve büyük bi mutlulukla ona sarıldım öptüm iyice yapıştım ona sönük siki amımın üstündeydi ilk defa böyle sarılmıştım birisine mükemmel bi duyguydu.Sonra üstümü giyinip yine kimse görmeden kaçtım evime kocam gece işe gidiceğinden hala uyuyordu.Sonra banyoya girip bi güzel temizlendim.


1 Response to "İlk defa arkadan."

.
gravatar
Adsız Says....

olgun ve amına götüne dolgun kadınlar arayın
05412502963 sikişmek güzeldir

Leave A Reply